dimecres, 20 de juny del 2012

Recollida signatures sol.licitant millors horaris i espai d'entrenament a la piscina

Hola socis, nedadors, familiars, amics tots,

Us recordo que en l’última assemblea general es va acordar realitzar una recollida de signatures per part del club Natació Tortosa amb el text mes o menys que diu així: “SABEDORS DE LES DIFÍCILS CONDICIONS D’ENTRENAMENT DELS NEDADORS DEL CLUB NATACIÓ TORTOSA, HAVENT-SE DEMANAT PER LA JUNTA DIRECTIVA REITERADAMENT LA MILLORA DE LES MATEIXES, TANT PELS HORARIS DE QUÈ DISPOSA EL CLUB, COM PER LA MANCA DE CARRERS EN ALGUNA DE LES FRANGES HORÀRIES ADJUDICADES, I VALORANT TANT EL TREBALL DE L’ ENTITAT PORTANT ARREU DEL PAÍS EL NOM DE TORTOSA, COM L’ESFORÇ DELS SEUS NEDADORS/ES AVALAT PELS BONS RESULTATS, DONEN SUPORT A LA PETICIÓ DEL CLUB NATACIÓ TORTOSA DE DEMANAR UNA MILLORA DE LES CONDICIONS D’ENTRENAMENT, TANT EN REFERÈNCIA ALS HORARIS COM EN EL NOMBRE DE CARRERS EMPRATS PER AQUESTS.

No sé vosaltres però jo he trobant molt bona acollida en aquesta iniciativa, tot i que me n’adono que alguns dels socis que m’he trobat pel carrer i altres ciutadans no sabien res respecte a aquesta iniciativa, i menys de la situació actual de les obres de la piscina. És per això que us animo a tots vosaltres a fer difusió entre els familiars, amics, companys de feina, coneguts i en tota persona que tingueu relació. Si es dóna a llegir l’escrit i amb en una petita explicació la gent ho considera just i necessari. A més a més, la gent vol que la situació de la piscina descoberta canviï.
Qui no té fills, néts o nebots que en algun moment de la seva vida han d’aprendre a nedar i/o fer natació per salut?

Si entre tots col•laborem en la recollida de singantures, podrien passar de les mil signatures. Per animar-vos jo puc dir que a data d’avui ja en tinc més de 50 i m’he proposar de passar de les cent o si cal més.

Si me voleu respondre informant de les que teniu recollides, poder fer-ho deixant un comentari a aquesta nota. També seria bo fer difusió d’aquesta iniciativa per facebook o Twitter  i que la gent passés pel club o altre lloc que la junta cregués adequat per signar.

Si algú vol l'arxiu de recollida el pot demanar a qualsevol membre de la junta o si cal jo també el tinc.

Andreu Pellisa Fabregat. Soci 1429